Stypendium Rektora

 

Informacje ogólne: https://uwm.edu.pl/studenci/pomoc-materialna/stypendium-rektora

 

Przed złożeniem wniosku proszę zapoznać się z Rozdziałem IV

Regulaminu ŚWIADCZEŃ DLA STUDENTÓW UNIWERSYTETU WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO W OLSZTYNIE

 

Wykaz wymaganych dokumentów w przypadku ubiegania się o przyznanie stypendium rektora:

1. Wniosek o przyznanie stypendium rektora – wygenerowany w systemie UsosWeb – DLA WSZYSTKICH—WNIOSKI

2. Oświadczenie o niepobieraniu na więcej niż jednym kierunku stypendium rektora – wygenerowane w systemie UsosWeb, dostępne po zarejestrowaniu wniosku o przyznanie stypendium rektora

3. Oświadczenie – stypendium rektora – do pobrania pod czas wypełniania wniosku w UsosWeb lub na stronie Dokumenty i regulaminy | Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie (uwm.edu.pl) – oświadczenie nr. 3 -  pamiętaj! Wszystkie pytania do wypełnienia, jeżeli dotyczy to zaznacz „TAK” i uzupełnij odpowiednią informacją, jeżeli nie dotyczy –zaznacz „NIE”

4. Karta przebiegu studiów wygenerowana w systemie UsosWeb –– DLA STUDENTÓW –MOJE OCENY-- drukuj kartę przebiegu studiów (po polsku)

4a. Karta przebiegu studiów wygenerowana w systemie UsosWeb – jeżeli  skończyłeś studia    pierwszego   stopnia na UWM – DLA STUDENTÓW –MOJE OCENY-- drukuj kartę przebiegu studiów (po polsku)

4b. Indeks ze studiów pierwszego stopnia lub wykaz ocen z dwóch ostatnich semestrów studiów        pierwszego stopnia (w przypadku absolwentów uczelni gdzie dokumentacja przebiegu studiów prowadzona była w formie elektronicznej) - jeżeli jesteś studentem pierwszego roku studiów drugiego stopnia i skończyłeś studia pierwszego stopnia na innej uczelni

5. W przypadku skali ocen innej niż 2-5 - oświadczenie o skali ocen obowiązującej w ukończonej uczelni.

 Dokumentacja potwierdzająca osiągnięcia