Ogólnopolski Konkurs Jakości "Lider Zaufania Studentów"
Szanowni Państwo,
pragnę najserdeczniej przypomnieć Państwu o trwającym do 9 maja br. naborze aplikacji w Ogólnopolskim Konkursie Jakości "Lider Zaufania Studentów", który odbywa się pod patronatem honorowym Parlamentu Młodych Rzeczypospolitej Polskiej, Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego, Parlamentu Studenckiego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Parlamentu Studenckiego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Gala Finałowa Konkursu, połączona z ogłoszeniem Laureatów i uroczystym wręczeniem Licencji Jakości „Lider Zaufania Studentów” odbędzie się w czerwcu br. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
Nasz Konkurs to pierwszy w Polsce Program Jakości, w którym do oceny i rankingowania kierunków studiów wykorzystywana będzie metoda badawcza określana jako "metoda tajemniczego klienta". Za jej pomocą nasi jurorzy - eksperci ds. komunikacji, studenci oraz autorytety w dziedzinie jakości kształcenia - sprawdzą jakość obsługi kandydata na studia / studenta na kierunkach zgłoszonych do Konkursu. Do rywalizacji mogą aplikować kierunki i specjalności studiów prowadzone w polskich szkołach wyższych wszystkich typów. Zgłoszenia dokonać mogą osoby reprezentujące dany kierunek / specjalność studiów, np. rektorzy, dziekani, dyrektorzy instytutów, dyrektorzy kierunków, przewodniczący rady dyscypliny itp., czyli osoby z uczelni prowadzącej dany kierunek, upoważnione do przesłania aplikacji.
Szczegółowe informacje o Konkursie, jego regulamin oraz zgłoszenie dostępne są na stronie: https://lider-studentow.pl/
Ideą Konkursu jest wyróżnianie Licencją Jakości "Lider Zaufania Studentów" tych kierunków studiów, które prowadzone są w sposób przyjazny dla Studenta (słuchacza), uwzględniający jego potrzeby, ambicje, pasje, w atmosferze partnerstwa, wzajemnego szacunku i zaufania pomiędzy Uczelnią a Studentem. Nagrodzimy te kierunki, które cechują się wysoką jakością obsługi Studenta - najważniejszego klienta i beneficjenta Uczelni, a także profesjonalizmem w budowaniu relacji na rynku szkolnictwa wyższego.
Laureat Konkursu i Programu Jakości otrzymuje możliwość wykorzystania w swojej działalności promocyjnej (marketingowej) Znaku Jakości „Lider Zaufania Studentów”, który może zostać opublikowany m.in. na stronie internetowej Laureata, papierze firmowym, ulotkach, folderach, wizytówkach, w mediach społecznościowych i w innych kanałach komunikacji marketingowej z kandydatami na studia / studentami. Nadto uczestnik Konkursu i Programu Jakości otrzymuje od organizatora cenną informację zwrotną na temat jakości obsługi studenta, ewentualnych błędów czy niedociągnięć w tej obsłudze, jak i „mocnych stron” modelu komunikacji z kandydatem / studentem.
Co ważne, Laureaci Konkursu zapraszani są do udziału w Gali Finałowej Konkursu (Programu). Gala jest okazją do promocji Laureatów, uroczystego wręczenia wyróżnień konkursowych, ale także spotkania networkingowego przedstawicieli świata akademickiego z całej Polski. Na Gali Laureatom wykonywana jest profesjonalna sesja fotograficzna, a zdjęcia z sesji przesyłane są następnie jej Bohaterom, z możliwością wykorzystania fotografii do celów marketingowych i informacyjnych (np. można je zamieścić w mediach społecznościowych).
Uprzejmie proszę o zapoznanie się z misją i założeniami Konkursu na naszej stronie internetowej https://lider-studentow.pl. W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji e-mailowo i telefonicznie, +48 601-623-243, e-mail: biuro@ecbj.eu.