Informator pierwszego roku

  • Home
  • info
  • dziekanat
  • pomoc
  • kontakt
Szukaj

Menu

  • Info ogólne
  • Wydział
  • Dziekanat
  • Plany zajęć
  • Stypendia
  • Ubezpieczenie
  • Niepelnosprawni
  • Pomoc
  • Kontakt

organizacja zajec


plany zajec

  • 25/09/2025

    Dostepne są już plany zajęć, więcej info z dziale Plany zajęć


podzial na grupy

  • 26/09/2025

    Proszę zapoznać się z newsem z dnia 26.09.2025

Serwis informacyjny dla Studentów 1-go roku kierunku Bezpieczenstwo wewnetrzne stacjonarne
rok akademicki 2025/26

02/10/2025 - Informujemy, że z dniem dzisiejszym kończymy publikowanie wiadomości na tej stronie dla studentów, którzy rozpoczynają studia w roku akademickim 2025/2026. Zapraszamy na naszą stronę wydziałową

02/10/2025 -
Szczegółowe informacje dotyczące zapisów, pojawią się w najbliższym czasie na stronie Wydziału Prawa i Administracji

01/10/2025 - W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi planów zajęć, informujemy, że aktualne plany zajęć są dostępne w dziale Plany zajęć na naszej stronie lub na stronie wydziałowej. Jeżeli pojawił się w systemie USOS jaki plan zajęć, prosimy o nie korzystanie z niego.

30/09/2025 - Przypominamy, że w dniach 30.09.2025 i 1.10.2025 dziekanat Bezpieczeństwa wewnętrznego (ul. Dybowskiego 13 - Kortowo II, pok. E 0.04) będzie otwarty w godzinach od 9.00 do 14.00 w ramach spotkania organizacyjnego, na którym będzie można uzyskać wszelkie informacje na temat studiów, uzyskać zaświadczenie o studiowaniu, odebrać legitymację (dotyczy tych, co chcą mieć legitymację w formie plastikowej) itp. W pozostałe dni zapraszamy do dziekanatu zgodnie z dniami i godzinami urzędowania. W tym dniu będzie można także wykupić ubezpieczenie NNW + OC w kwocie 75zł (płatność wyłącznie gotówką na miejscu) - szczegóły dotyczące ubezpieczenia można znaleźć w dziale Ubezpieczenie

29/09/2025

26/09/2025 - Od 1.10.2025 r. studenci, którzy chcą się skontaktować z dziekanatem droga mailową zobowiązani są do korzystania (wyłącznie) ze studenckiej poczty elektronicznej. Sposób do zalogowania się do skrzynki elektronicznej do pobrania - tutaj

26/09/2025 - Podział na grupy: W celu sprawdzenia do jakiej grupy ćwiczeniowej dany student został przypisany, należy zalogować się do swojego konta USOSWeb (login: PESEL, hasło jak do IRK – chyba, że ktoś studiował lub studiuje inny kierunek, wtedy hasło ustawił sam student), następnie z górnego menu należy wybrać: Mój USOSWeb, następnie z lewego menu wybierać należy Grupy zajęciowe -> Rok akademicki i grupa, która widnieje przy ćwiczeniach z przedmiotów dla danego semestru oznacza grupę ćwiczeniową (tj. 1 -> A, 2-> B, itd.). Grupa wykładowa jest wspólna dla wszystkich studentów danego roku. W przypadku braku widoczności przypisanych przedmiotów i grupy, prosimy o poczekanie na migrację danych (godzina wykonania migracji danych widoczna w USOSWeb w środkowej części ekranu)

25/09/2025 - Dostepne są już plany zajęć, więcej info z dziale Plany zajęć

24/09/2025 - Osoby, które chcą wyrobić tradycyjną, plastikową legitymację studencką, proszone są o wydrukowanie podania o wyrobienie legitymacji studenckiej zgodnie z instrukcja poniżej, a także o wniesienie 22 zł na indywidualne konto studenckie widniejące w systemie USOS. Mlegitymacja studencka jest bezpłatna.

23/09/2025 - Zapraszamy wszystkich studentów rozpoczynających naukę w roku akademickim 2025/2026 do odwiedzenia dziekanatu (ul. Dybowskiego 13 - Kortowo II, pok. E 0.04) w dniach 30.09.2025 i 1.10.2025 w godzinach od 9.00 do 14.00. Będą to spotkania w ramach spotkania organizacyjnego, na którym będzie można uzyskać wszelkie informacje na temat studiów, uzyskać zaświadczenie o studiowaniu, odebrać legitymację (dotyczy tych, co chcą mieć legitymację w formie plastikowej) itp. W pozostałe dni zapraszamy do dziekanatu zgodnie z dniami i godzinami urzędowania. W tym dniu będzie można także wykupić ubezpieczenie NNW + OC w kwocie 75zł (płatność wyłącznie gotówką na miejscu) - szczegóły dotyczące ubezpieczenia można znaleźć w dziale Ubezpieczenie

23/09/2025 - Zapisy na Fakultety

23/09/2025 - Zapisy na Języki i WF

19/09/2025 - Wydziałowa Inauguracja roku akademickiego 2025/2026 odbędzie się w dniu 02.10.2025 r. o godz. 15.00 w Centrum Konferencyjnym (Aula Kongresowa) przy ul. Dybowskiego 11 (Kortowo II Olsztyn). Obecność na tym wydarzeniu jest nieobowiązkowa, jednak zachęcamy do udziału w tej uroczystości

18/09/2025 - Informujemy, że zapisy do grup ćwiczeniowych (zapisy dotyczą tylko studentów pierwszego stopnia) odbędą się w dniu 25.09.2025 r. w godz. 9.00-23.59 poprzez tę stronę internetową (nie przez USOS). Link pojawi się nad newsami w dniu zapisów. Przypominamy, że każda osoba może zapisać się tylko 1 raz do 1 grupy ćwiczeniowej (prosimy o rozważny wybór, gdyż później nie będzie możliwości zmiany grupy). Osoby, które nie skorzystają z zapisów (a te pozwalają się zapisać np. tak aby być z kimś znajomym w grupie, lub jak się pojawi plan to bardziej będzie odpowiadał), zostaną dopisane komisyjnie według wolnych miejsc (bez możliwości późniejszej zmiany grupy)

11/09/2025 - Studenci studiów stacjonarnych I-go stopnia (licencjackie) bezpieczeństwo wew. mają obowiązek zapisania się na następujące przedmioty:

1. Język obcy (tylko na 60-godzinne zajęcia) – termin zapisów:od 1 października 2025 r. od godz. 8.00 do 2 października 2025 r. do godz. 23.59

2. W-F - termin zapisów: od 1 października 2025 r. od godz. 12.00 do 2 października 2025 r. do godz. 23.59

Szczegóły dotyczące powyższych zapisów pojawią się w nabjliższym czasie

05/09/2025 - Ważna informacja - rezygnacja z podjęcia studiów - osoby, które z różnych przyczyn nie będą mogły lub chciały podjąć studiów od roku akademickiego 2025/2026 proszone są o pobranie druku, wydrukowanie go, wypełnienie i podpisanie a następnie: albo wysłać na maila (w formie zdjęcia lub skanu) : bezpieczenstwo-wpia@uwm.edu.pl lub dostarczyć osobiście/wysłać pocztą do dziekanatu: ul. Dybowskiego 13, 10-723 Olsztyn, pok. E 0.04. W przypadku dostarczenia osobiście lub przez inną osobę zapraszamy od wtorku do piątku w godz. 10.00-12.00

01/09/2025 -

19/08/2025 - Informujemy, że wszystkie osoby, które zakwalifikowały się podczas tegorocznej rekrutacji (a nie zrezygnowały) powinny mieć juz aktywny dostęp do systemu USOS. Aby zalogować się do systemu USOSWeb należy jako login podać swój PESEL a jako hasło - hasło utworzone do systemu IRK. Taka forma logowania działa dla osób, które jeszcze nie studiowały na UWM. W pozostałych przypadkach hasło, jest takie na jakie zmienił je student.

05/08/2025 - Osoby, które zamierzają podjąć naukę w roku akademickim 2025/2026 proszone są o dodanie zdjęcia do systemu IRK, które w późniejszym okresie będą potrzebne do wyrobienia legitymacji studenckiej, która jednocześnie będzie kartą biblioteczną. Zdjęcia można dodawać do momentu migracji z systemu IRK do systemu USOS (info zakończeniu migracji zostanie podane na tej stronie). Przypominamy, że zdjęcia muszą spełniać wymogi zdjęć do dowodu osobistego tj. być na białym tle, wyraźne, bez uszkodzeń czy przesunięć. Brak zdjęcia (nie mylić ze zdjęciem w wersji papierowej, które także było wymagane, ale jest umieszczane na podaniu na studia) w systemie spowoduje, że nie będzie możliwości zrobienia legitymacji studenckiej - szczegóły dotyczące legitymacji pojawią się w najbliższym czasie.

04/08/2025 - Osoby, które z różnych przyczyn nie będą mogły lub chciały podjąć studiów od roku akademickiego 2025/2026 proszone są o pobranie druku, wydrukowanie go, wypełnienie i podpisanie a następnie: albo wysłać na maila (w formie zdjęcia lub skanu) : bezpieczenstwo-wpia@uwm.edu.pl lub dostarczyć osobiście/wysłać pocztą do dziekanatu: ul. Dybowskiego 13, 10-723 Olsztyn, pok. E 0.04. W przypadku dostarczenia osobiście lub przez inną osobę zapraszamy od wtorku do piątku w godz. 10.00-12.00

06/06/2025 - Z dniem dzisiejszym startujemy z serwisem!

TELEFON KONTAKTOWY 89 524 64 26 stat4u