Stypendium Rektora

Przed złożeniem wniosku proszę zapoznać się z Rozdziałem IV Regulaminu ŚWIADCZEŃ DLA STUDENTÓW UNIWERSYTETU WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO W OLSZTYNIE
Załącznik do zarządzenia Nr 101/2023 Rektora UWM w Olszynie z dnia 20 września 2023 r.

Wykaz wymaganych dokumentów w przypadku ubiegania się o przyznanie stypendium rektora:


1. Wniosek o przyznanie stypendium rektora – wygenerowany w systemie UsosWeb – DLA WSZYSTKICH—WNIOSKI
2. Oświadczenie o niepobieraniu na więcej niż jednym kierunku stypendium rektora – wygenerowane w systemie UsosWeb
3. Oświadczenie – stypendium rektora – do pobrania pod czas wypełniania wniosku w UsosWeb lub na stronie https://uwm.edu.pl/sites/default/files/stypendia2023/3-oswiadczenie-stypendium_rektora.pdf pamiętaj! Wszystkie odpowiedzi do wypełnienia, jeżeli dotyczy to zaznacz „TAK” i uzupełnij odpowiednią informacją, jeżeli nie dotyczy –zaznacz „NIE”
4. Karta przebiegu studiów wygenerowana w systemie UsosWeb –– DLA STUDENTÓW –MOJE OCENY-- drukuj kartę przebiegu studiów (po polsku)
4a. Karta przebiegu studiów wygenerowana w systemie UsosWeb – jeżeli  skończyłeś studia    pierwszego   stopnia na UWM – DLA STUDENTÓW –MOJE OCENY-- drukuj kartę przebiegu studiów (po polsku)

4b. Indeks ze studiów pierwszego stopnia lub wykaz ocen z dwóch ostatnich semestrów studiów        pierwszego stopnia (w przypadku absolwentów uczelni gdzie dokumentacja przebiegu studiów prowadzona była w formie elektronicznej) - jeżeli jesteś studentem pierwszego roku studiów drugiego stopnia i skończyłeś studia pierwszego stopnia na innej uczelni
5. W przypadku skali ocen innej niż 2-5 - oświadczenie o skali ocen obowiązującej w ukończonej uczelni.
6. Dokumentacja potwierdzająca osiągnięcia